Przed korzystaniem ze strony, sklepu, przed złożeniem zamówienia należy zapoznać się z Regulaminem sklepu. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości- zapytania należy kierować na adres e-mail: klasyczniedietetycznie@gmail.com
§ 1. Definicje i postanowienia ogólne:
- Definicje:
1.1 Sklep – oznacza serwis internetowy, dający możliwość zakupu produktów cyfrowych, usług cyfrowych raz pakietów, dostępny pod adresem internetowym: www.klasycznie-dietetycznie.pl/sklep/, prowadzony przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491968707, REGON: 367949694. W sklepie zamieszczane są oferty oraz informacje handlowe, udostępniane do sprzedaży produkty cyfrowe, usługi cyfrowe oraz pakiety.
1.2 Strona internetowa– oznacza serwis internetowy, dostępny pod adresem internetowym: www.klasycznie-dietetycznie.pl, prowadzony przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491968707, REGON: 367949694. Na stronie internetowej zamieszczane są oferty oraz informacje handlowe dotyczące produktów cyfrowych, usług cyfrowych oraz pakietów udostępnianych do sprzedaży w Sklepie.
1.3 Administrator – oznacza osobę zarządzającą Sklepem, a tym samym podmiot prowadzący działalność gospodarczą – Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491968707, REGON: 367949694 – Jerzy Górski, zwany dalej Administratorem.
1.4 Osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora – są to wszelkie osoby, które ze względu na swoje szczególne umiejętności i wykształcenie są związane z Administratorem umową zlecenie/umową o pracę lub inną umową (np. Dietetyk). Osoby te odpowiedzialne są za świadczenie usług cyfrowych, tworzenie produktów cyfrowych, pakietów związanych z działalnością Sklepu oraz przygotowywaniem innych materiałów wykorzystywanych na Stronie internetowej (www.klasycznie-dietetycznie.pl) oraz w Sklepie (www.klasycznie-dietetycznie.pl/sklep) i wykonywaniem innych czynności/działań określonych umową.
1.5 Dietetyk- osoba fizyczna związana z Administratorem umową i wykonująca usługi na zlecenie Administratora. To osoba, które ze względu na swoje szczególne umiejętności i wykształcenie jest związana z Administratorem umową zlecenie/umową o pracę lub inną umową. Osoba ta odpowiedzialna jest za świadczenie usług cyfrowych, tworzenie produktów cyfrowych, pakietów związanych z działalnością Sklepu oraz przygotowywaniem innych materiałów wykorzystywanych na Stronie internetowej (www.klasycznie-dietetycznie.pl) oraz w Sklepie (www.klasycznie-dietetycznie.pl/sklep) i wykonywaniem innych czynności/działań określonych umową – w zakresie dotyczącym wiedzy dietetycznej.
1.6 Użytkownik/klient – to osoba, która korzysta z funkcjonalności Sklepu oraz Strony internetowej, w tym planuje dokonać lub dokonuje zamówień w Sklepie. Jednocześnie to:
• osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także
• osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych
• osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Administratorem.
1.7 Konsument – to osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej, jaką jest zakup w Sklepie, niezwiązany bezpośrednio z prowadzoną przez Nią/Niego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22 Ustawy z dnia 23.04.1964 roku Kodeksu cywilnego).
1.8 Przedsiębiorca na prawach Konsumenta –to przedsiębiorca, który dokonuje czynności prawnej, jaką jest zakup w Sklepie, przy czym zakup ten związany jest z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Niego, lecz zakup ten nie posiada dla Niego charakteru zawodowego. Charakter zawodowy wynikający z przedmiotu wykonywanej przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej określa się na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
1.9 Produkt cyfrowy – to dane lub zasoby o charakterze cyfrowym, oferowane przez Administratora w Sklepie, przeznaczone do sprzedaży. Dane lub zasoby są wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w określonym formacie, zawierają określone treści, scharakteryzowane każdorazowo w opisie w Sklepie (np. e-booki, informacje zawarte w Zewnętrznych aplikacjach, takie jak: jadłospisy, zalecenia dietetyczne i inne) przeznaczone do pobrania, instalacji lub odczytu za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji lub przesyłane drogą elektroniczną (skrzynka e-mail) i odtworzenia za pomocą Urządzenia lub/i Zewnętrznych aplikacji. Dane lub zasoby opisane powyżej, będące Produktem cyfrowym nie są zapisane na nośniku materialnym. Produkty cyfrowe, o których mowa udostępniane są przez Administratora w Sklepie, na zasadach określonych w Regulaminie.
1.10 Aplikacja zewnętrza- to aplikacja na Urządzenie, za pośrednictwem, której Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odtworzyć treść produktów cyfrowych zakupionych w Sklepie, jeżeli Produkt cyfrowy tego wymaga (Informacja tego typu jest każdorazowo zawarta w opisie Produktu cyfrowego, zamieszczonego w Sklepie). Za pośrednictwem Aplikacji zewnętrznej możliwe jest również skorzystanie z usługi cyfrowej lub pakietu. Aplikacja zewnętrzna możliwa jest do pobrania za pośrednictwem sieci Internet. Do jej działania niezbędna jest również sieć Internet.
1.11 Usługa cyfrowa- to usługa świadczona drogą elektroniczną z wykorzystaniem sieci Internet, znajdująca się w ofercie Sklepu (w szczególności konsultacje: video, telefoniczne, za pośrednictwem poczty e-mail, czatu lub innych aplikacji na Urządzenie tj. whatssapp, Messenger) przeznaczona do sprzedaży. Zakres działań obejmujący Usługę cyfrową, sposób jej wykonania, informacje dotyczące terminu jej wykonania wyszczególnione są każdorazowo w opisie Usługi cyfrowej przeznaczonej do sprzedaży, znajdującej się w ofercie Sklepu. Jeżeli oferta nie stanowi inaczej, głównymi kanałami świadczenia Usług cyfrowych są aplikacje na Urządzenie: ZOOM, Google Meet, DietetykPro, WhatsApp, Messenger oraz poczta e-mail. Usługa ma charakter niematerialny. Wymagania techniczne i warunki, które muszą zostać spełnione do prawidłowego jej wykonania opisane są w dalszej części Regulaminu.
1.12 Pakiet– połączenie przynajmniej jednego Produktu cyfrowego oraz przynajmniej jednej Usługi cyfrowej lub minimum dwóch Produktów cyfrowych lub minimum dwóch Usług cyfrowych– znajdujące się w ofercie Sklepu, przeznaczone do sprzedaży.
1.13 Oferta – propozycja zawarcia Umowy, zawierająca opis istotnych elementów Produktu cyfrowego, Usługi cyfrowej, Pakietu. Istotnymi elementami produktu są: szczegółowy opis lub charakterystyka, cena.
1.14 Nośnik materialny- materiał lub narzędzie, które służy do przechowywania informacji i pozwala na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwia odtworzenie przechowywanych informacji w postaci niezmienionej. Nośnikiem materialnym może być np. dysk, płyta, pendrive.
1.15 Udostępnienie Produktów cyfrowych– oznacza odpłatne udostępnienie przez Administratora Produktów Cyfrowych Użytkownikowi/Klientowi– w odpowiedzi na Zamówienie Użytkownika/Klienta. Udostępnienie produktów cyfrowych umożliwia Użytkownikowi/Klientowi korzystanie z Produktów cyfrowych:
• Przez czas nieokreślony (jeśli oferta nie stanowi inaczej) oraz
• przy użyciu Urządzenia, na warunkach określonych w licencji.
1.16 Wykonanie usługi cyfrowej- oznacza odpłatną realizację działań wchodzących w skład Usługi cyfrowej – zamówionej przez Użytkownika/Klienta. Realizacja odbywa się za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem Aplikacji zewnętrznych na Urządzenie (ZOOM, Google Meet lub Dietetykpro, WhatAapp, Messenger), telefoniczne lub za pośrednictwem poczty e-mail- chyba, że oferta stanowi inaczej. Zakres działań wchodzący w skład Usługi cyfrowej, sposób jej realizacji, informacje dotyczące terminu jej wykonania wyszczególnione są każdorazowo w opisie usługi cyfrowej przeznaczonej do sprzedaży, znajdującej się w ofercie Sklepu. Usługa ma charakter niematerialny. Wymagania techniczne i warunki, które muszą zostać spełnione w celu jej wykonania opisane są w dalszej części Regulaminu.
1.17 Realizacja Pakietu- oznacza:
udostępnienie przez Administratora Produktów cyfrowych Użytkownikowi –odpłatnie, w odpowiedzi na zamówienie Użytkownika/Klienta, wchodzących w skład Pakietu. Udostępnienie produktów cyfrowych umożliwia Użytkownikowi korzystanie z produktów cyfrowych:
• Przez czas nieokreślony (jeśli oferta nie stanowi inaczej) oraz
• przy użyciu Urządzenia, na warunkach określonych w licencji.
• Wszelkie informacje dotyczące Produktu/ów cyfrowego/cyfrowych wchodzących w skład Pakietu wyszczególnione są każdorazowo w opisie Pakietu przeznaczonego do sprzedaży, znajdującym się w ofercie Sklepu.
Oraz
1.18 Wykonanie usługi cyfrowej– odpłatnie, w odpowiedzi na zamówienie. Realizacja odbywa się za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem Aplikacji zewnętrznych na Urządzenie (ZOOM, Google Meet, Dietetykpro, WhatsApp, Messenger), telefoniczne, za pośrednictwem poczty e-mail. Zakres działań usługę cyfrową, sposób jej wykonania, informacje dotyczące terminu jej wykonania wyszczególnione są każdorazowo w opisie usługi cyfrowej przeznaczonej do sprzedaży, znajdującej się w ofercie Sklepu. Jeśli oferta nie stanowi inaczej, głównymi kanałami świadczenia usług cyfrowych są aplikacje: ZOOM, Google Meet oraz poczta e-mail. Zakres działań wchodzący w skład Usługi cyfrowej, sposób jej realizacji, informacje dotyczące terminu jej wykonania wyszczególnione są każdorazowo w opisie usługi cyfrowej przeznaczonej do sprzedaży, znajdującej się w ofercie Sklepu. Usługa ma charakter niematerialny. Wymagania techniczne i warunki, które muszą zostać spełnione w celu jej wykonania opisane są w dalszej części Regulaminu.
1.19 Zamówienie- oznacza oświadczenie woli Użytkownika/Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu, określające:
• rodzaj i liczbę Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów, wybranych z dostępnych w ofercie Sklepu w chwili składania Zamówienia,
• sposób zapłaty za wybrane Produkty cyfrowe/Usługi cyfrowe/Pakiety,
• sposób wykonania/udostępnienia produktów cyfrowych/wykonania Usługi cyfrowej/ realizacji Pakietów oraz miejsce ich pobrania
• dane Użytkownika/Klienta składającego zamówienie.
Zamówienie stanowi jednocześnie złożenie Administratorowi przez Użytkownika/Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Produktów cyfrowych/Usług cyfrowych/Pakietów, które są przedmiotem Zamówienia.
1.20 Cena- wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Użytkownik/Klient zobowiązany jest zapłacić za Produkt cyfrowy/Usługę cyfrową, Pakiet. Ceny w Sklepie wyrażone są w polskich złotych.
1.21 Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt cyfrowy/Usługę cyfrową-Pakiet, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni- ceną najniższą jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania w Sklepie tego Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu do dnia wprowadzenia obniżki.
1.22 Cena obniżona jest ceną obowiązującą na skutek obniżenia ceny Produktu cyfrowego/ Usługi cyfrowej/Pakietu przez Administratora.
1.23 Umowa – umowa świadczenia usług. Umowa nienazwana, w ramach której następuje wykonywanie Usługi cyfrowej dostępnej w ofercie Sklepu na rzecz Użytkownika/Klienta. Do umowy o świadczenie usług stosuje się odpowiednio przepisy o zleceniu (art. 750 Kodeksu Cywilnego). Umowa zawierana jest elektronicznie, na odległość z wykorzystaniem sieci Internet. Datą zawarcia umowy jest dzień złożenia Zamówienia w Sklepie, którego przedmiotem jest Usługa cyfrowa, wchodząca w skład Umowy. Opis tej Usługi cyfrowej znajduje się każdorazowo w Sklepie, w treści oferty. Termin wykonania usługi cyfrowej strony wyznaczają za wspólnym porozumieniem, bezpośrednio po opłaceniu Zamówienia na Usługę cyfrową. Termin wykonania Usługi cyfrowej nie może przypadać później niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy. Obowiązki zleceniobiorcy oraz zleceniodawcy, opis postępowania w przypadku złamania postanowień umowy, wysokość wynagrodzenia oraz sposób i termin zapłaty, warunki i sposób rozwiązania umowy, informacje o sądzie właściwym do rozstrzygnięcia ewentualnego sporu, kwestię praw autorskich – wymienione informacje znajdują się w Regulaminie oraz opisie Usługi w ofercie Sklepu.
1.24 Urządzenie– oznacza urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Użytkownik/Klient może m.in. pobierać, utrwalać i odtwarzać Produkty cyfrowe, Produkty Cyfrowe wchodzące w skład Pakietu lub brać udział w Usłudze cyfrowej wykonywanej dla Niego. Urządzeniami są np.: komputer osobisty, laptop, tablet, smartfon, czytnik e-booków (czytnik e-book tylko w przypadku Produktu cyfrowego lub Produktu cyfrowego wchodzącego w skład Pakietu).
1.25 Dzień roboczy– dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy (zgodnie z harmonogramem dni wolnych od pracy na terytorium Polski).
1.26 Konto- Konto Użytkownika/Klienta, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Użytkownika/Klienta w przypadku zamówienia niektórych Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych lub Pakietów przez Administratora w celu korzystania z ww. przez Użytkownika/Klienta po zalogowaniu przez Użytkownika/Klienta, zwane dalej jako Konto.
2. Postanowienia ogólne
2.1 Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa prawa i obowiązki Użytkownika/Klienta, Administratora oraz osób fizycznych związanych z Administratorem umową i wykonujących usługi na zlecenie Administratora, a także pozostałe kwestie niezbędne do realizacji umowy o świadczenie usług. Regulamin Użytkowników/Klientów, udostępniania Produktów cyfrowych, świadczenia Usług cyfrowych znajdujących się na stronie Sklepu-w ramach Umowy, sposobu zawierania Umowy i jej warunków, warunków reklamacji i odstąpienia od umowy.
2.2 Adres Sklepu internetowego, o którym mowa w Regulaminie: www.klasycznie-dietetycznie.pl/sklep/
2.3 E-mail do kontaktu: klasyczniedietetycznie@gmail.com. Adres do korespondencji: Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle.
2.4 Umowa udostępnienia produktów cyfrowych, Umowa o świadczenie usług pomiędzy Administratorem, a Użytkownikiem/Klientem zawierana jest za pośrednictwem sieci Internet, za pomocą strony internetowej, przy której działa Sklep.
2.5 Każda osoba przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu i strony internetowej powinna zapoznać się z zapisami niniejszego Regulaminu.
2.6 Dokonywanie Zamówień w Sklepie wymaga od Użytkownika/Klienta posiadania aktywnego i działającego konta poczty elektronicznej e-mail.
2.7 Podstawowym środkiem komunikacji z Użytkownikiem/Klientem dotyczącej w szczególności obsługi Zamówień, w tym zwłaszcza w celu udostępniania Produktów cyfrowych, wykonywania Usług cyfrowych, realizacji Pakietów jest sieć Internet (w tym poczta elektroniczna, Aplikacje zewnętrzne ZOOM oraz Google Meet). Pozostałe środki komunikacji to czat w programie DietetykPro, oraz Aplikacje zewnętrzne, takie jak WhatssApp oraz Messenger. Dodatkowo Administrator lub osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora mogą komunikować się z Użytkownikiem/Klientem za pośrednictwem telefonu.
2.8 Wszelkie pytania i zastrzeżenia dotyczące treści zawartych w Regulaminie można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: klasyczniedietetycznie@gmail.com. Odpowiedzi będą udzielane przez Administratora lub osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora, bez zbędnej zwłoki, również za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail, z którego wysłana została wiadomość.
2.9 Wszelkie nieprawidłowości dotyczące działania strony, sklepu, złożonych zamówień, reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: klasyczniedietetycznie@gmail.com. Odpowiedzi będą udzielane przez Administratora lub osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora, bez zbędnej zwłoki, również za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail, z którego wysłana została wiadomość.
2.10 Koszty korzystania poniesione przez Użytkownika/Klienta wynikające z wyżej wymienionych środków porozumiewania się na odległość ponosi Użytkownik/Klient zgodnie z cennikiem usług wskazanych przez operatora.
2.11 Akceptacja Regulaminu przez Użytkownika/Klienta równoważna jest ze zobowiązaniem się Użytkownika/Klienta do przestrzegania Regulaminu, w tym w szczególności do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu. Regulamin jest nieodłączną częścią każdej umowy pomiędzy Użytkownikiem/Klientem, a Administratorem, której przedmiotem jest realizacja złożonego Zamówienia, niezależnie od tego czy przedmiotem zamówienia są Produkty cyfrowe, Usługi cyfrowe, pakiety lub inne wskazane w Ofercie Sklepu.
2.12 Szczegółowe informacje o dostępnej Ofercie, w tym o Produktach cyfrowych, Usługach cyfrowych, Pakietach, w szczególności ich opisy, terminy wykonania/dostarczenia/udostępnienia, ceny, formy przekazania, sposoby komunikacji stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§ 2. Zakres działalności Sklepu
1. Za pośrednictwem Sklepu z wykorzystaniem sieci Internet dokonywana jest sprzedaż Usług cyfrowych, Udostępnianie Produktów cyfrowych oraz Realizacja Pakietów- wszystkie mają charakter odpłatny.
2. Udostępnienie Produktów cyfrowych polega na uzyskaniu przez Użytkownika/Klienta dostępu do Produktów cyfrowych w zakresie odczytywania ich oraz udzielenie Użytkownikowi/Klientowi licencji do korzystania z Produktów cyfrowych na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Do złożenia Zamówienia w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego adresu poczty e-mail.
4. Zamówienia dotyczące Produktów cyfrowych
4.1 Złożenie Zamówienia równoznaczne jest z zawarciem Umowy o Udostępnienie Produktu cyfrowego (będącego przedmiotem Zamówienia) z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491968707, REGON: 367949694.
4.2 Po zaksięgowaniu opłaty za Zamówienie na Produkty cyfrowe, niezwłocznie ale nie później niż w ciągu kolejnych 24 godzin od zaksięgowania zapłaty za Zamówienie, którego przedmiotem są Produkty cyfrowe są one automatycznie wysyłane na adres e-mail podany przez Użytkownika/Klienta podczas składania Zamówienia lub udostępniane w formie linku do pobrania przez Użytkownika/Klienta.
4.3 Od momentu otrzymania dostępu (linku do pobrania Produktu cyfrowego) lub otrzymania wiadomości e-mail z Produktem cyfrowym zostaje udzielona licencja na korzystanie z tego/tych Produktów cyfrowych – stosownie do postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie.
4.4 Wszelkie informacje dotyczące Produktów cyfrowych, ich zawartości, formatu, ceny, zawarte są w opisie Produktu cyfrowego, znajdującym się każdorazowo w Ofercie Sklepu.
4.5 Wymagania techniczne/sprzętowe niezbędne do korzystania z Produktów cyfrowych zawarte są w niniejszym Regulaminie (o ile Oferta nie stanowi inaczej).
4.6 W przypadku problemów z odczytem/pobraniem/ Produktu cyfrowego należy skontaktować się z Administratorem na adres mailowy: klasycznie-dietetycznie@gmail.com
4.7 Zapłata za Udostępnienie Produktu cyfrowego następuje bezpośrednio po opłaceniu Zamówienia, którego przedmiotem jest Produkt Cyfrowy. Cena Produktu Cyfrowego znajduje się każdorazowo w opisie Produktu Cyfrowego, w Ofercie Sklepu, widoczna jest również podczas składania Zamówienia. Jest to cena brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa. W skład podanej ceny nie wchodzą inne koszty, które Klient ponosi, by móc skorzystać z Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu, np. koszty połączeń telefonicznych, koszty usług operatorów (przelewy24), koszty złącza internetowego, koszty oprogramowania służącego do odczytu plików pdf i inne.
4.8 W sytuacji, gdy Użytkownik/Klient jest spoza kraju Administratora, powinien poinformować o tym Administratora, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
5. Zamówienie dotyczące Usług cyfrowych
5.1 Złożenie Zamówienia równoznaczne jest z zawarciem Umowy o świadczenie Usług (Usługi cyfrowej, będącej przedmiotem Zamówienia) z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491968707, REGON: 367949694.
5.2 Po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie na Usługi cyfrowe, niezwłocznie ale nie później niż w ciągu kolejnych 24 godzin od zaksięgowania zapłaty za Zamówienie, którego przedmiotem są Usługi cyfrowe -Użytkownikowi/Klientowi wysyłany jest na adres e-mail podany przez Użytkownika/Klienta podczas składania Zamówienia lub udostępniany w formie linku do pobrania – formularz (ankieta żywieniowo-zdrowotna). Wypełniony formularz należy odesłać bez zbędnej zwłoki na adres: klasyczniedietetycznie@gmail.com.
5.3 Po odesłaniu przez Użytkownika/Klienta wypełnionego formularza, o którym mowa powyżej –do Użytkownika/Klienta zostaje wysłana propozycja 3 terminów wykonania Usługi cyfrowej. Użytkownik/Klient po wybraniu terminu jest zobowiązany odesłać tą informację na adres: klasyczniedietetycznie@gmail.com. Jeśli w żadnym ze wskazanych terminów Użytkownik/Klient nie jest dostępny, jest on zobowiązany podać zakres dostępności, w których Usługa cyfrowa może być wykonana- przynajmniej 3 terminy.
5.4 Terminy, o których mowa w powyższym punkcie powinny spełniać warunki:
• Być wyznaczone w dni powszednie
• Mieścić się w zakresie czasowym: 8:00-20:00.
• Dostępność musi wynosić przynajmniej 120 minut.
• Dotyczyć przynajmniej 3 różnych dni
• Propozycja terminu nie może przypadać na ten sam dzień, w którym Użytkownik/Klient przesyła informację z zakresem dostępności.
5.5 Niezwłocznie ale nie później niż w ciągu kolejnych 24 godzin od otrzymania e-maila zwrotnego z informacją dotyczącą zakresu dostępności Użytkownika/Klienta Administrator odsyła informację z potwierdzeniem terminu, jednego ze wskazanych przez Klienta/Użytkownika.
5.6 Administrator zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia propozycji terminu wskazanego przez Użytkownika/Klienta – jeśli terminy te przypadają na wykonywanie Usługi cyfrowej dla innego Użytkownika/ Klienta. Wówczas wskazuje kolejne wolne terminy, do momentu, aż któryś z nich mieści się w zakresie dostępności Użytkownika/Klienta.
5.7 Użytkownik/Klient zobowiązany jest potwierdzić w jasny sposób wspólnie wyznaczony termin wykonania Usługi cyfrowej. Informację taką należy przesłać na adres e-mail: klasyczniedietetycznie@gmail.com
5.8 Użytkownik/Klient ma prawo skorzystać z opłaconej Usługi cyfrowej nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
5.9 Za dzień zawarcia Umowy rozumie się dzień zaksięgowania zapłaty za Zamówienie, którego przedmiotem jest wskazana Usługa cyfrowa.
5.10 Zapłata za wykonanie Usługi cyfrowej następuje przed wykonaniem Usługi cyfrowej na rzecz Użytkownika/Klienta, bezpośrednio po opłaceniu Zamówienia, którego przedmiotem jest Usługa cyfrowa. Cena Usługi cyfrowej znajduje się każdorazowo w opisie Usługi Cyfrowej, w Ofercie Sklepu, widoczna jest również podczas składania Zamówienia. Jest to cena brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa. W skład podanej ceny nie wchodzą inne koszty, które Klient ponosi, by móc skorzystać z Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu, np. koszty połączeń telefonicznych, koszty usług operatorów (przelewy24), koszty złącza internetowego, koszty oprogramowania służącego do odczytu plików pdf i inne.
5.11 Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania Usługi cyfrowej z przyczyn zależnych od Administratora. Informację o zmianie terminu z przyczyn zależnych od Administratora- Administrator przesyła Użytkownikowi/Klientowi na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia z wyprzedzeniem minimum 24 godziny przed planowaną godziną wykonania Usługi cyfrowej. Jednocześnie Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany terminy wykonania Usługi cyfrowej z przyczyn niezależnych od Administratora. Informację o zmianie terminu z przyczyn niezależnych od Administratora- Administrator przesyła niezwłocznie po wystąpieniu takiej przyczyny.
5.12 Użytkownik/Klient ma prawo do 1-krotnej zmiany wcześniej ustalonego i potwierdzonego terminu wykonania Usługi cyfrowej. Informację o zmianie terminu należy przesłać z wyprzedzeniem przynajmniej 24 godziny przed zaplanowaną i potwierdzoną godziną wykonania Usługi cyfrowej.
5.13 W przypadku zmiany wcześniej ustalonego i potwierdzonego terminu wykonania Usługi cyfrowej należy przesłać taką informację na adres mailowy: klasyczniedietetycznie@gmail.com
5.14 W przypadku braku informacji o dotyczącej zmiany wcześniej ustalonego i potwierdzonego terminu wykonania Usługi cyfrowej zgodnie z ww. zasadami, Usługa cyfrowa zostanie uznana za wykonaną.
5.15 Użytkownik/Klient ma prawo do rezygnacji z wcześniej ustalonego i potwierdzonego terminu wykonania Usługi cyfrowej. Informację rezygnacji należy przesłać z wyprzedzeniem przynajmniej 24 godziny przed zaplanowaną i potwierdzoną godziną wykonania Usługi cyfrowej.
5.16 W przypadku rezygnacji z wykonania usługi cyfrowej należy przesłać taką informację na adres mailowy: klasyczniedietetycznie@gmail.com
5.17 W przypadku braku informacji o rezygnacji z wcześniej ustalonego i potwierdzonego terminu wykonania usługi cyfrowej zgodnie z ww. zasadami, Usługa cyfrowa zostanie uznana za wykonaną.
5.18 W przypadku niemożności wykonania usługi dla Użytkownika/Klienta z przyczyn leżących po stronie Użytkownika/Klienta (niepołączenie się na videorozmowę z jakichkolwiek przyczyn, nieodebranie telefonu, brak kontaktu w umówionym i potwierdzonym terminie lub innych przyczynach niewymienionych w Regulaminie) – Usługa cyfrowa zostanie uznana za wykonaną.
5.19 Wszelkie informacje dotyczące Usług cyfrowych, ich zakresu, cen, czasu trwania zawarte są w opisie Usługi cyfrowej, znajdującym się w Ofercie Sklepu.
5.20 Wymagania techniczne/sprzętowe niezbędne do wykonania Usługi cyfrowej zawarte są w niniejszym Regulaminie (o ile oferta nie stanowi inaczej).
5.21 Świadczenie Usługi cyfrowej odbywa się na odległość z wykorzystaniem sieci Internet.
5.22 Do wykonania Usługi cyfrowej niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika/Klienta aktywnej poczty e-mail.
5.23 Świadczenie Usługi cyfrowej może odbywa się za pośrednictwem:
• Aplikacji zewnętrznych: ZOOM lub Google Meet lub Dietetykpro
• za pośrednictwem telekomunikacji (rozmowa telefoniczna) lub
• za pośrednictwem poczty e-mail
Informacja dotycząca sposobu wykonania Usługi cyfrowej zawarta jest w opisie Usługi w Ofercie Sklepu.
5.24 Zabrania się nagrywania oraz nagrywania i rozpowszechniania przebiegu viedeorozmowy prowadzonej za pośrednictwem Aplikacji zewnętrznych – będącej przedmiotem wykonywanej Usługi cyfrowej.
5.25 Zabrania się nagrywania oraz nagrywania oraz rozpowszechniania przebiegu rozmowy telefonicznej będącej przedmiotem wykonywanej Usługi cyfrowej.
5.26 Zabrania się kopiowania, kopiowania i rozpowszechniania korespondencji będącej przedmiotem wykonywanej Usługi cyfrowej.
5.27 Zabrania się rozpowszechniania wizerunku Osoby wykonującej Usługę cyfrową.
5.28 W przypadku wystąpienia siły wyższej, strony Umowy zwolnione są od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
5.29 Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, wypadek, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
5.30 W sytuacji, gdy Użytkownik/Klient jest spoza kraju Administratora, powinien poinformować o tym Administratora, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
6. Zamówienie dotyczące Pakietów
6.1 Złożenie Zamówienia na Pakiet równoznaczne jest z zawarciem Umowy o świadczenie Usług wchodzących w skład Pakietu oraz na Udostępnienie Produktu cyfrowego/Produktów cyfrowych, wchodzących w skład Pakietu z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491968707, REGON: 367949694.
6.2 Po zaksięgowaniu opłaty za Zamówienie na Pakiet, niezwłocznie ale nie później niż w ciągu kolejnych 24 godzin od zaksięgowania zapłaty za Zamówienie, którego przedmiotem są Produkt lub Produkty Cyfrowe oraz Usługa lub Usługi cyfrowe – wchodzące w skład Pakietu-Użytkownikowi/Klientowi wysyłany jest na adres e-mail podany przez Użytkownika/Klienta podczas składania Zamówienia lub udostępniany w formie linku do pobrania – formularz (ankieta żywieniowo-zdrowotna). Wypełniony formularz należy odesłać bez zbędnej zwłoki na adres: klasyczniedietetycznie@gmail.com.
6.3 Po odesłaniu wypełnionego formularza na wskazany adres e-mail niezwłocznie ale nie później niż w ciągu 3 dni roboczych (o ile Oferta nie stanowi inaczej) od dnia wysłania wypełnionego formularza Użytkownikowi/Klientowi przyznawane jest indywidualne Konto- dostęp do aplikacji dietetycznej.
6.4 Po odesłaniu wypełnionego formularza na wskazany adres e-mail niezwłocznie ale nie później niż w ciągu 7 dni roboczych (o ile Oferta nie stanowi inaczej) od dnia wysłania wypełnionego formularza Użytkownikowi/Klientowi przekazywane są pierwsze Produkty cyfrowe lub/i wykonywane są Pierwsze usługi wchodzące w skład pakietu. Terminy przekazania pozostałych Produktów cyfrowych, wykonania Usług cyfrowych, wchodzących w skład Pakietu wykonywane są zgodnie z harmonogramem znajdującym się każdorazowo w opisie Pakietu.
6.5 Od momentu otrzymania Produktów cyfrowych ,wchodzących w skład Pakietu zostaje udzielona licencja na korzystanie z zamówionego/zamówionych Produktów cyfrowych stosownie do postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie.
6.6 Wszelkie informacje dotyczące Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, wchodzących w skład Pakietu oraz Pakietów, ich zawartości, formatu, ceny, zawarte są w opisie Produktu cyfrowego, znajdującym się każdorazowo w Ofercie Sklepu.
6.7 Wymagania techniczne/sprzętowe niezbędne do korzystania z Produktów cyfrowych oraz Usług cyfrowych w ramach Pakietu zawarte są w niniejszym Regulaminie (o ile Oferta nie stanowi inaczej).
6.8 W przypadku problemu z odczytem/ pobraniem/ Produktu cyfrowego wchodzącego w skład Pakietu należy skontaktować się z pod adresem mailowym: klasycznie-dietetycznie@gmail.com
6.9 Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu udostępnienia/wykonania/przesłania Produktów cyfrowych/wykonania Usługi cyfrowej- wchodzących w skład Pakietu z przyczyn zależnych od Administratora- Administrator przesyła Użytkownikowi/Klientowi na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia z wyprzedzeniem minimum 24 godziny przed planowaną godziną wykonania Usługi cyfrowej. Jednocześnie Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany terminy wykonania Usługi cyfrowej z przyczyn niezależnych od Administratora. Informację o zmianie terminu z przyczyn niezależnych od Administratora- Administrator przesyła niezwłocznie po wystąpieniu takiej przyczyny.
6.10 Zapłata za Pakiet następuje bezpośrednio po opłaceniu Zamówienia, którego przedmiotem jest Pakiet. Cena Pakietu znajduje się każdorazowo w opisie Pakietu, w Ofercie Sklepu, widoczna jest również podczas składania Zamówienia. Jest to cena brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa. W skład podanej ceny nie wchodzą inne koszty, które Klient ponosi, by móc skorzystać z Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu, np. koszty połączeń telefonicznych, koszty usług operatorów (przelewy24), koszty złącza internetowego, koszty oprogramowania służącego do odczytu plików pdf i inne.
6.11 Użytkownik/Klient ma prawo do rezygnacji z Pakietu. W przypadku rezygnacji należy przesłać taką informację na adres mailowy: klasyczniedietetycznie@gmail.com.
6.12 Świadczenie Usługi cyfrowej w ramach Pakietu odbywa się na odległość z wykorzystaniem sieci Internet.
6.13 Świadczenie Usługi cyfrowej w ramach Pakietu może odbywa się za pośrednictwem:
• Aplikacji zewnętrznych: ZOOM lub Google Meet lub Dietetykpro
• za pośrednictwem telekomunikacji (rozmowa telefoniczna) lub
• za pośrednictwem poczty e-mail
Informacja dotycząca sposobu wykonania Usługi cyfrowej w ramach Pakietu zawarta jest w opisie Pakietu w Ofercie Sklepu.
6.14 Zabrania się nagrywania oraz nagrywania i rozpowszechniania przebiegu viedeorozmowy prowadzonej za pośrednictwem Aplikacji zewnętrznych – będącej przedmiotem wykonywanej Usługi cyfrowej w ramach Pakietu.
6.15 Zabrania się nagrywania oraz nagrywania oraz rozpowszechniania przebiegu rozmowy telefonicznej będącej przedmiotem wykonywanej Usługi cyfrowej w ramach Pakietu .
6.16 Zabrania się kopiowania, kopiowania i rozpowszechniania korespondencji będącej przedmiotem wykonywanej Usługi cyfrowej w ramach Pakietu .
6.17 Zabrania się rozpowszechniania wizerunku Osoby wykonującej Usługę cyfrową w ramach Pakietu.
6.18 W przypadku wystąpienia siły wyższej, strony Umowy zwolnione są od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
6.19 Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, wypadek, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
6.20 W sytuacji, gdy Użytkownik/Klient jest spoza kraju Administratora, powinien poinformować o tym Administratora, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
§ 3. Polityka prywatności
1. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych, w tym m.in. zasady przetwarzania danych osobowych, cele przetwarzania, pliki cookies opisane zostały w osobnej zakładce – Polityka prywatności.
2. Administrator oraz osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora – zobowiązują się chronić prywatność Użytkownika/Klienta kierując się przy tym odpowiedzialnością i rzetelnością w działaniu oraz zachowując wszelkie określone prawem wymogi w zakresie ochrony prywatności Użytkowników/Klientów.
3. Administrator oraz osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora dokładają wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu było bezpieczne dla Użytkowników/Klientów.
4. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora oraz osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administrator następuje sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i standardami w zakresie ochrony danych osobowych.
§ 4. Zasady korzystania ze Sklepu i proces składania zamówień
1. Warunki realizacji Umowy oraz szczegółowe zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
2. Złożenie zamówienia w Sklepie możliwe jest za pośrednictwem strony Sklepu.
3. Do złożenia Zamówienia niezbędne jest posiadanie aktywnego adresu poczty e-mail.
4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Użytkownika/Klienta Regulaminu oraz zaksięgowania płatności za dokonane przez Użytkownika/Klienta Zamówienie.
5. Na opis wszelkich Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów składają się następujące informacje:
• Dokładny opis cech Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu;
• Opis zawierający informację o tym, co wchodzi w skład Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu;
• Forma i sposób, w jaki dostarczony/przekazywany/udostępniany/wykonywany jest Produkt cyfrowy/Usługa cyfrowa/Pakiet;
• Terminy, w jakich dostarczane są/realizowane Produkty cyfrowe/Usługi cyfrowe/Pakiety;
• Cena Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu lub w przypadku zamówienia kilku pozycji lub kilku sztuk: suma cen Produktów cyfrowych/Usług cyfrowych/Pakietów;
6. Złożenie Zamówienia w Sklepie nie wymaga wcześniejszej rejestracji.
7. Przed złożeniem Zamówienia należy zapoznać się z Regulaminem Sklepu i zaakceptować jego postanowienia. Użytkownik/Klient akceptuje postanowienia tylko, jeśli w przypadku – jeżeli rzeczywiście się na nie zgadza. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia złożenie zamówienia.
8. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie należy:
• dodać do koszyka wybrany/wybrane Produkty cyfrowe/ Usługi cyfrowe/ Pakiety za pomocą przycisku „dodaj do koszyka” lub ikony koszyka lub innego analogicznego.
• Po dodaniu wybranego/wybranych Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów należy przejść do podsumowania Zamówienia – za pomocą przycisku lub ikony „przejdź do kasy” lub innego analogicznego.
• Następnie należy wypełnić wszelkie informacje (wymagane informacje mogą się różnić w zależności od wybranego Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu):
a. Imię i nazwisko/nazwa firmy Użytkownika/Klienta
b. Aktywny adres e-mail – na który będą wysłane zakupione Produkty cyfrowe lub informacje o sposobie dostępu do tych Produktów cyfrowych, informacje o sposobie postępowania w celu uzyskania dostępu do tych Produktów cyfrowych, informacje o dalszym postępowaniu w przypadku wykupienia Usług cyfrowych lub Pakietów.
c. W przypadku potrzeby uzyskania faktury- zaznaczenie odpowiedniej opcji informującej o potrzebie faktury.
d. NIP w przypadków klientów – przedsiębiorców.
e. Dane adresowe niezbędne do przygotowania rachunku lub faktury (w zależności od wybranej opcji).
• Następnie należy wybrać (z opcji dostępnych w sklepie) sposób zapłaty za Zamówienie.
• Należy zapoznać się z Regulaminem Sklepu i zaakceptować jego postanowienia.
• Należy kliknąć w przycisk “Kupuję i płacę” lub inny analogiczny. Spowoduje to przekierowanie do strony internetowej podmiotu świadczącego obsługę płatności on-line (przelewy24) gdzie należy dokonać płatności. Jeżeli przy danym Produkcie cyfrowym/Usłudze cyfrowej/Pakiecie występuje opcja płatności tradycyjnym przelewem Użytkownik/Klient otrzyma wiadomość z danymi do przelewu.
9. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu zapłaty za Zamówienie.
10. Administrator może wstrzymać przyjęcie Zamówienia (nawet po zaksięgowaniu płatności za zamówienie):
• w sytuacji wątpliwości, co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych informacji lub danych wskazanych przez Użytkownika/Klienta danych podczas dokonywania zamówienia,
• w przypadku jakichkolwiek informacji (w wypełnionym formularzu – ankiecie żywieniowo-zdrowotnej) uniemożliwiających zrealizowanie Zamówienia
• w przypadku niemożności wykonania realizacji zamówienia (np. wykonania Usługi cyfrowej, Pakietu).
W takich przypadkach Administrator niezwłocznie skontaktuje się z Użytkownikiem/Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
11. Użytkownika/Klienta obowiązuje cena Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu -podana w chwili złożenia Zamówienia. Cena znajduje się w opisie każdego Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu. Jest to cena brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa. W skład podanej ceny nie wchodzą inne koszty, które Klient ponosi, by móc skorzystać z Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu, np. koszty połączeń telefonicznych, koszty usług operatorów (przelewy24), koszty złącza internetowego, koszty oprogramowania służącego do odczytu plików pdf i inne.
§ 5. Sposoby płatności dostępne w Sklepie
1. W zależności od rodzaju Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej/Pakietu w Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
• Przelew tradycyjny, na nr konta:
26 1020 3714 0000 4402 0362 2222 (Bank PKO)
Kod BIC/SWIFT: BPKOPLPW
Jerzy Górski
ul. Królowej Jadwigi 12/2
47-232 Kędzierzyn-Koźle
W przypadku dostępności tej formy płatności (informacja zawarta każdorazowo w Opisie) Użytkownikowi/Klientowi przesyłane są na adres mailowy podany w Zamówieniu -dane do wykonania przelewu tradycyjnego.
• Płatności za pośrednictwem operatora Przelewy24
2. Umowę uznaje się za zawartą z chwilą zatwierdzenia postanowień Regulaminu i zaksięgowania zapłaty za złożone Zamówienie.
3. Po złożeniu Zamówienia wysyłane jest potwierdzenie złożenia Zamówienia i rachunek. Na życzenie wystawiana jest faktura VAT. Użytkownik/Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT, w tym: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres zamieszkania/siedziby, numer NIP (w przypadku firm), adres rozliczeniowy.
§ 6. Warunki udostępniania w Sklepie produktów cyfrowych i produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietów oraz wykonywania Usług cyfrowych
1. Produkty cyfrowe zostają udostępnione Użytkownikowi/Klientowi co do zasady niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu zapłaty za Zamówienie, którego przedmiotem jest/są wskazany/e Produkt/y cyfrowy/e.
2. W przypadku Produktów cyfrowych, będących częścią Pakietu udostępniane są Użytkownikowi/Klientowi zgodnie z terminami wyznaczonymi każdorazowo w opisie Pakietu w Ofercie Sklepu.
3. W razie przekroczenia terminu wskazanego powyżej (w przypadku Produktów cyfrowych) lub terminu określonego w opisie Pakietu (w przypadku Produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietu) Użytkownik/klient ma prawo do wezwania Administratora do dostarczenia Produktu cyfrowego lub Produktu cyfrowego wchodzącego w skład Pakietu. Jeżeli Administrator nie udostępni Produktu cyfrowego niezwłocznie lub w dodatkowym wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Użytkownik/Klient może odstąpić od Umowy.
4. Użytkownik/Klient ma prawo odstąpić od Umowy bez wzywania do dostarczenia/udostępnienia Produktu cyfrowego lub Produktu cyfrowego wchodzącego w skład Pakietu/ wykonania Usługi cyfrowej w poniżej wymienionych sytuacjach:
• z oświadczenia Administratora lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy on Produktu cyfrowego, usługi cyfrowej lub Produktu cyfrowego oraz Usługi cyfrowej wchodzących w skład Pakietu,
• Użytkownik/Klient i Administrator uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu cyfrowego, Usługi cyfrowej lub Produktu cyfrowego oraz Usługi cyfrowej wchodzących w skład Pakietu miał istotne znaczenie dla Użytkownika/Klienta, a Administrator nie dostarczył ich w tym terminie.
5. Udostępnienie Produktu cyfrowego lub Produktu cyfrowego wchodzącego w skład pakietu wiąże się z uzyskaniem przez Użytkownika/Klienta licencji na ww. produkt/produkty.
6. Warunki korzystania przez Użytkownika/Klienta z ww. produktów są następujące:
• Licencja udzielona jest Użytkownikowi/Klientowi, który dokonał Zamówienia na ww. Produkty cyfrowe.
• Licencja daje prawo do korzystania z ww. produktów cyfrowych.
• Licencja ta jest licencją niewyłączną, udzielona na czas nieoznaczony (chyba, że oferta stanowi inaczej) i nieograniczona terytorialnie.
7. Licencja obejmuje następujące pola eksploatacji:
• przechowywanie przez wprowadzanie do pamięci Urządzenia,
• odtwarzanie, z zastrzeżeniem wykorzystywania wyłącznie do własnego użytku osobistego Użytkownika/Klienta, obejmującego również korzystanie z ww. Produktów cyfrowych przez krąg osób pozostających w związku osobistym z Użytkownikiem/Klientem;
8. Licencja nie obejmuje:
• Prawa do dalszej dystrybucji Produktów cyfrowych, Produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietów- zatem Użytkownikowi/Klientowi nie przysługuje prawo do dalszej dystrybucji ww. Produktów cyfrowych.
• Prawa do powielania Produktów cyfrowych, Produktów cyfrowych wchodzących w skład pakietów- zatem Użytkownikowi/Klientowi nie przysługuje prawo do powielania ww. Produktów cyfrowych.
• Prawa do odstępowania i udostępniania Produktów cyfrowych, Produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietów- zatem Użytkownikowi/Klientowi nie przysługuje prawo do odstępowania, udostępniania ww. Produktów cyfrowych.
• Prawa do odsprzedaży Produktów cyfrowych, Produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietów- zatem Użytkownikowi/Klientowi nie przysługuje prawo do odsprzedaży ww. Produktów cyfrowych.
• Prawa do publikowania Produktów cyfrowych, Produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietów- zatem Użytkownikowi/Klientowi nie przysługuje prawo do publikowania ww. Produktów cyfrowych.
• Licencja nie obejmuje również innych form korzystania nieprzewidzialnych w Regulaminie.
Inne, niż określone w licencji sposoby korzystania przez Użytkownika/Klienta np. zwielokrotnianie, rozpowszechnianie, udostępnianie, wprowadzanie do obrotu – jest niedopuszczalne bez zgody Administratora.
9. Prawa autorskie
9.1 Udostępnianie Produktów cyfrowych/Produktów cyfrowych wchodzących w skład pakietu nie oznacza przeniesienia na rzecz Użytkownika/Klienta jakichkolwiek praw własności intelektualnej, w tym w szczególności majątkowych praw autorskich lub praw pokrewnych do treści cyfrowych.
9.2 Znajdujące się lub udostępniane na Stronie internetowej oraz w Sklepie treści, Produkty cyfrowe, zdjęcia, grafiki, pliki, znaki towarowe, i inne oznaczenia stanowią utwór w odniesieniu do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i stanowią są przedmiotem praw własności intelektualnej Administratora lub innych podmiotów. Korzystanie z wyżej wspomnianych w inny sposób niż dozwolony w Regulaminie (np. w celu dokonywania Zamówień i praw związanych z Udostępnianiem Produktów cyfrowych/Produktów cyfrowych będących elementem Pakietu, w tym w szczególności kopiowanie lub rozpowszechnianie jest niedozwolone bez uprzedniej zgody Administratora lub innego podmiotu uprawnionego.
9.3 W przypadku naruszenia praw autorskich, Administrator lub inna osoba posiadająca prawa autorskie do przedmiotu sprawy ma prawo domagać się od Użytkownika/Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Użytkownik/Klient może w ww. zakresie ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
§ 7. Konto Użytkownika/Klienta pozostałe prawa i obowiązki
1. W przypadku Zamówienia niektórych Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych lub Pakietów Administrator lub (Osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora) tworzy dla Użytkownika/Klienta Konto. Utworzenie i prowadzenie Konta ma charakter czasowy, o ile Oferta lub opis nie stanowią inaczej.
2. Konto, o którym mowa tworzone jest w Aplikacji zewnętrznej- DietetykPro (o ile Oferta nie stanowi inaczej).
3. Użytkownik/Klient nie może udostępniać Konta osobom trzecim lub posiadać kilku Kont.
4. Terminy stworzenia Konta dla Użytkownika/Klienta określone są każdorazowo w Opisie Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej lub Pakietu, którego dotyczy stworzenie Konta.
5. Założenie Konta Użytkownika/Klienta jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta oraz do uzyskania dostępu do Produktu cyfrowego, Usługi cyfrowej lub Pakietu, o ile Produkt cyfrowy, Usługa cyfrowa, Pakiet udostępniany jest na Koncie.
6. Założenie Konta nie jest konieczne do samego złożenia Zamówienia.
7. Administrator (lub Osoby fizyczne związane z Administratorem umową i wykonujące usługi na zlecenie Administratora) przesyła na wskazany przez Użytkownika/Klienta adres e-mail informacje dotyczące sposobu logowania na Konto. Użytkownik/Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Użytkownik/Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Użytkownik/Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
8. Użytkownik/Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Administratorowi przesyłając taką informację na adres e-mail: klasyczniedietetycznie@gmail.com z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
9. Usunięcie Konta wiąże się z utratą dostępu do Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów lub ich elementów udostępnionych w ramach Konta.
10. Dostęp do Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów lub ich elementów udostępnionych w ramach Konta ma charakter czasowy (o ile Oferta nie stanowi inaczej)- szczegółowe informacje dotyczące czasu trwania udostępnienia zawarte są w każdorazowo w opisie Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej lub Pakietu.
11. Administrator może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta:
1) z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Użytkownika/Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Użytkownika/Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Użytkownika/Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
2) bez podania przyczyny, w trybie natychmiastowym (dotyczy Użytkownika/Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
12. Użytkownik/Klient nie może:
• zamieszczać w obrębie Sklepu (w opiniach, komentarzach i innych częściach Strony internetowej oraz Sklepu) treści o charakterze bezprawnym, nielegalnym w zakresie rozumienia zgodnie z aktem o usługach cyfrowych Digital Services Act -DSA, obraźliwym lub w jakikolwiek sposób niezgodnych z Regulaminem,
• Pod pojęciem treści nielegalnych należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania, które: mają charakter terrorystyczny, są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się bez uzasadnionego celu;
są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą, naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie; służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych; służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym; propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa; zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę; naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby; zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym; obrażają uczucia religijne.
• podejmować działań, wpływających niekorzystnie na pracę Strony internetowej lub Sklepu, w tym działań, które mogą powodować zakłócenia lub uszkodzenia Strony internetowej lub Sklepu lub naruszenie praw osób trzecich.
• Administrator nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika/Klienta zamieszczone na Stronie internetowej, w Sklepie- pod warunkiem że Administrator: nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach Użytkownika/Klienta, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika/Klienta lub
podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika/Klienta lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
Administrator ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik/Klient mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
• korzystać ze Sklepu w celu osiągnięcia nienależnych korzyści lub w celach spekulacyjnych;
• korzystać ze Sklepu w sposób powodujący naruszenie lub obejście prawa lub postanowień Regulaminu;
• korzystać ze Sklepu przy pomocy zautomatyzowanych urządzeń lub oprogramowania mających na celu wyszukiwanie ofert na produkty cyfrowe, usługi cyfrowe, pakiety, których cena odbiega od ceny rynkowej bądź masowe składanie zamówień na tego rodzaju produkty cyfrowe, usługi cyfrowe, pakiety (tzw. Boty);
§ 8. Wymogi techniczne dla Urządzeń
1. Użytkownik/Klient korzystający z funkcjonalności Sklepu powinien posiadać aktywny adres e-mail. Korzystanie z niektórych Produktów cyfrowych/ Usług cyfrowych/Pakietów lub ich elementów może wymagać rejestracji przez Użytkownika/Klienta w Aplikacjach zewnętrznych (nienależących do Administratora), np.: program dietetyczny (DietetykPro), komunikatory służące do video rozmowy (ZOOM, Google Meet). itp.
2. Wymogi techniczne określają minimalne wymagania urządzeń elektronicznych (np. komputer osobisty, laptop, tablet, smartfon, czytnik e-book), jakie muszą być spełnione, by Użytkownik/Klient mógł skorzystać z podstawowych funkcjonalności Sklepu: złożenia Zamówienia, pobrania i odtworzenia Produktów cyfrowych, wykonania i przebiegu Usług cyfrowych oraz pobrania i odtworzenia produktów cyfrowych i wykonania i przebiegu Usług cyfrowych wchodzących w skład Pakietu.
3. Wymogi techniczne określają również minimalne wymagania dotyczące oprogramowania, umożliwiającego dostęp do sieci Internet oraz przeglądanie zasobów sieci.
4. Administrator nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania niezbędnego do korzystania z podstawowych funkcjonalności Sklepu: złożenia Zamówienia, pobrania i odtworzenia Produktów cyfrowych, przebiegu i wykonania Usług cyfrowych oraz pobrania i odtworzenia Produktów cyfrowych i przebiegu i wykonania Usług cyfrowych będących częścią pakietu.
5. Zapewnienie sprzętu, oprogramowania leży po stronie Użytkownika/Klienta. Użytkownik/Klient zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie, czy Urządzenie, za pośrednictwem którego korzysta z funkcjonalności Sklepu spełnia wymagania techniczne niezbędne do pobrania i korzystania z Produktów cyfrowych, a także czy posiada on niezbędne oprogramowanie umożliwiające przebieg i wykonanie Usługi cyfrowej (np. programy do viedeorozmowy -ZOOM lub Google Meet, DietetykPro). Użytkownik/Klient powinien również sprawdzić czy jego Urządzenie posiada wolną pamięć umożliwiającą pobranie i korzystanie z Produktów cyfrowych lub Produktów cyfrowych wchodzących w skład Pakietu.
6. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do skorzystania przez Użytkownika/Klienta z funkcjonalności Sklepu zawarte są każdorazowo w opisie Produktów cyfrowych/Usług cyfrowych lub Pakietów lub w Regulaminie.
7. W przypadku wątpliwości dotyczących wymogów technicznych dotyczących sprzętu lub oprogramowania -zapytania należy kierować pod adres: klasyczniedietetycznie@gmail.com.
8. W przypadku problemów technicznych Użytkownik/Klient zobowiązany jest współpracować z Administratorem w celu ustalenia, czy brak zgodności usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika/Klienta.
9. By Użytkownik/Klient mógł w pełni korzystać z funkcjonalności Sklepu niezbędne jest oprogramowanie wymienione poniżej:
• Sprawna i działająca przeglądarka Internetowa (np. Mozilla Firefox, Google Chrome lub Microsoft Edge- najlepiej w najnowszej dostępnej wersji). Szczegółowe wymagania dotyczące przeglądarek: Google Chrome w wersji przynajmniej 105.0 (lub nowszej), Mozilla Firefox w wersji przynajmniej 105.0 (lub nowszej), Microsoft Edge w wersji przynajmniej 105.0 (lub nowszej).
• Program do otwierania plików w formacie PDF- np. Adobe Reader – w wersji przynajmniej 10.0 (lub nowszej).
• Program umożliwiający kompresję/dekompresję dużych plików, np. WinRaR w wersji przynajmniej 6.0 (lub nowszej) .
• Program umożliwiający video rozmowę, np.. ZOOM, wersja minimum 6.2.11 lub aktualna wersja Google Meet.
§ 9. Odstąpienie od Umowy
1. Odstąpienie od Umowy- zasady ogólne
Użytkownik/Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, może odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny na zasadach określonych w Regulaminie. Co do zasady Użytkownik/Klient może odstąpić od Umowy, której przedmiotem jest udostępnienie Produktów cyfrowych, świadczenie usług cyfrowych (lub obydwu- w przypadku Pakietów) w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
2. Zgodnie z art. 38 Ustawy O Prawach Konsumenta prawo do odstąpienia od umowy przez Użytkownika/Klienta nie przysługuje w następujących przypadkach:
• W przypadku Umowy, jeśli Użytkownik/Klient wyraźnie i uprzednio wyraził zgodę na to, że po spełnieniu świadczenia za które jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Administrator (lub osoba fizyczna związana z Administratorem umową i wykonująca usługi na zlecenie Administratora) wykonał w pełni Usługę cyfrową za wyraźną i uprzednią zgodą Użytkownika/Klienta i został poinformowany, że utraci prawo do odstąpienia od Umowy przed rozpoczęciem świadczenia i oświadczył, że przyjął to do wiadomości;
• W przypadku Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Użytkownika/Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• W przypadku Umowy, której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu zostają trwale połączone z innymi produktami;
• W przypadku Umowy o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
• W przypadku Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej.
• W przypadku Umowy o dostarczenie treści cyfrowych (Udostępnienie produktów cyfrowych) niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Użytkownik/Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Administrator (lub osoba fizyczna związana z Administratorem umową i wykonująca usługi na zlecenie Administratora) rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Użytkownika/Konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora (lub osobę fizyczną związaną z Administratorem umową i wykonującą usługi na zlecenie Administratora) utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
3. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Użytkownikowi/Klientowi innemu niż będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta.
4. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od Umowy przez Użytkownika/Klienta należy poinformować o tym Administratora poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu.
5. Konsument bądź Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy poprzez:
• przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną na adres: klasyczniedietetycznie@gmail.com lub
• wysłanie tego oświadczenia pocztą na adres: Jerzy Górski, ul. Królowej Jadwigi 12/2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle
6. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną, Administrator prześle Użytkownikowi/Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy na adres poczty elektronicznej, z której otrzymał oświadczenie.
7. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem terminów określonych w Regulaminie.
8. Użytkownik/Klient może odstąpić na zasadach ogólnych od Umowy, której przedmiotem są Produkty cyfrowe, Usługi cyfrowe, Pakiety w cenie obniżonej (obniżka). W takim przypadku Administrator zwróci Użytkownikowi/Klientowi wartość ceny obniżonej (obniżki) Produktów cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów.
9. W przypadku odstąpienia od Umowy Użytkownikowi/Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności dotyczące zakupionego Produktu cyfrowego/Usługi cyfrowej lub Pakietu (z wyłączeniem sytuacji opisanych art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta) . Zwrot zapłaty dokonywany jest w takiej samej formie, w jakiej została dokonana zapłata. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Administratora ustalenie numeru rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot płatności, nie jest możliwe, Administrator niezwłocznie skontaktuje się z Użytkownikiem/Klientem za pomocą poczty elektronicznej w celu ustalenia numeru rachunku bankowego do zwrotu płatności. W przypadku niepodania numeru konta, zwrot płatności zostanie zrealizowany przekazem pocztowym na adres Użytkownika/Klienta.
10. Odstąpienie od umowy w przypadku Produktów cyfrowych
Użytkownik/Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta może odstąpić od umowy, której przedmiotem produkty cyfrowe w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Użytkownik/Klient nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem są Produkty cyfrowe, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
• Użytkownik/Klient wyraził wyraźną i uprzednią zgodę na Udostępnienie Produktów cyfrowych przez Administratora (np. wyraził zgodę m.in. przesłanie Produktu cyfrowego lub udostępnienia sposobu dostępu do Produktu cyfrowego, dostępu do Aplikacji zewnętrznej zawierającej Produkt cyfrowy) przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy oraz
• Użytkownik/Klient został poinformowany przez Administratora o utracie przysługującego mu prawa do odstąpienia od Umowy wskutek wyrażenia zgody na Udostępnienie Produktów cyfrowych, przed udzieleniem takiej zgody i oświadczył, że przyjął to do wiadomości.
11. Akceptacja Regulaminu przez Użytkownika/Klienta jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na rozpoczęcie spełniania świadczenia polegającego na Udostępnieniu Produktów cyfrowych przed upływem okresu do odstąpienia od Umowy, co tym samym skutkuje utratą prawa do odstąpienia od Umowy.
§ 10. Reklamacje
1. Użytkownik/Klient może zgłosić reklamację, m.in. jeżeli stwierdzi, że Produkt cyfrowy/Usługa cyfrowa dostarczony/wykonana w ramach realizacji Zamówienia ma wady, a także jest niezgodna z opisem zamieszczonym w Sklepie lub z Umową.
2. Za złożenie reklamacji przez Użytkownika/Klienta rozumie się przesłanie oświadczenia o reklamacji za pośrednictwem poczty email na adres: klasyczniedietetycznie@gmail.com.
3. Oświadczenie powinno zawierać przynajmniej podstawowe dane: swoje imię i nazwisko, numer zamówienia, dowód zakupu oraz opis wady będącej przyczyną reklamacji.
4. Administrator ustosunkuje się do reklamacji Użytkownika/Klienta w terminie- 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Administrator nie ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Użytkownika/Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uznaje się, że Administrator uznał reklamację za uzasadnioną.
5. O rozstrzygnięciu reklamacji Administrator poinformuje Użytkownika/Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, z którego Użytkownik/Klient wysłał oświadczenie o reklamacji.
6. W toku rozpatrywania reklamacji Administrator może kontaktować się z Użytkownikiem/Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
§ 11. Reklamacje Użytkowników/Klientów będących przedsiębiorcami
1. W przypadku wystąpienia i stwierdzenia wady przedmiotu reklamacji Użytkownik/Klient będący przedsiębiorcą może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy, chyba że Administrator niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika/Klienta wymieni przedmiot reklamacji na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli przedmiot reklamacji był już wymieniony lub naprawiany przez Administratora albo Administrator nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany przedmiotu reklamacji na wolny od wad lub usunięcia wady. Użytkownik/Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
2. Jeżeli przedmiot reklamacji wadę Użytkownik/Klient może żądać wymiany przedmiotu reklamacji na wolny od wad albo usunięcia wady. W takim przypadku Administrator jest obowiązany wymienić przedmiot reklamacji na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika/Klienta. Jednakże Administrator może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Użytkownika/Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową przedmiotu reklamacji wadliwej w sposób wybrany przez niego jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Administrator może odmówić wymiany przedmiotu reklamacji na wolny od wad lub usunięcia wady wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę przedmiotu reklamacji.
§ 12. Reklamacje Użytkowników/Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta
1. W przypadku stwierdzenia niezgodności z Umową, Użytkownik/Klient może w pierwszej kolejności żądać naprawy lub wymiany przedmiotu reklamacji na wolny od wad.
2. Administrator może:
• dokonać wymiany, gdy Użytkownik/Klient żąda naprawy
• dokonać naprawy, gdy Użytkownik/Klient żąda wymiany,
– jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową przedmiotu reklamacji w sposób wybrany przez Użytkownika/Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Administratora. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Administrator może odmówić doprowadzenia przedmiotu reklamacji do zgodności z umową.
3. Administrator dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika/Klienta, uwzględniając specyfikę przedmiotu reklamacji oraz cel, w jakim został on nabyty. Koszty naprawy lub wymiany– ponosi Administrator.
4. Jeżeli przedmiot reklamacji jest niezgodny z umową, Użytkownik/Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, w przypadkach gdy:
• Administrator odmówił doprowadzenia przedmiotu reklamacji do zgodności z Umową,
• Administrator nie doprowadził przedmiotu reklamacji do zgodności z Umową,
• Brak zgodności przedmiotu reklamacji z Umową występuje nadal, mimo że Administrator próbował doprowadzić przedmiot reklamacji do zgodności z Umową,
• Brak przedmiotu reklamacji z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony opisanych powyżej
• Z oświadczenia Administratora lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on przedmiotu reklamacji do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika/Klienta.
5. Koszty należne na skutek skorzystania z prawa obniżenia ceny są zwracane Użytkownikowi/Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
6. Użytkownik/Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności przedmiotu reklamacji z Umową jest nieistotny.
7. Koszty należne na skutek skorzystania z prawa obniżenia ceny są zwracane Użytkownikowi/Klientowi niezwłocznie, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik/Klient, chyba, że Użytkownik/Klient udzieli wyraźnej zgody na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Administratora z żadnymi dodatkowymi kosztami.
8. Jeżeli przedmiot reklamacji jest niezgodny z Umową, Użytkownik/Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
9. Użytkownik/Klient może odstąpić od Umowy na warunkach opisanych w Regulaminie.
10. Zwrot kosztów należnych w przypadku odstąpienia od Umowy dotyczy jedynie takiej części ceny całkowitej jaka odpowiada części przedmiotu reklamacji niezgodnemu z umową do całkowitej ceny przedmiotu Umowy.
11. Koszty należne na skutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny są zwracane Użytkownikowi/Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik/Klient, chyba, że Użytkownik/Klient udzieli wyraźnej zgody na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Administratora z żadnymi dodatkowymi kosztami.
§ 13. Zmiany regulaminu
1. Aby Użytkownicy/Klienci mogli w szybko i łatwo zapoznać się z treścią Regulaminu, został on udostępniony w Sklepie w formie umożliwiającej jego wyświetlenie w dowolnym momencie.
2. Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu z zachowaniem zasad określonych w Regulaminie.
3. Regulamin i wszelkie jego zapisy dotyczą Zamówień złożonych przez Użytkownika/Klienta od daty jego ogłoszenia.
4. W przypadku Zamówień złożonych przez Użytkownika/Klienta przed datą wprowadzenia zmian w Regulaminie obowiązują postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie, w której Zamówienie zostało złożone.
5. Archiwalne treści Regulaminu w przypadku jego zmiany będą udostępniane w Sklepie w zakładce „Regulamin Sklepu” wraz z informacją w jakim okresie obowiązywały.
§ 14. Postanowienia końcowe
1. Administrator nie odpowiada za przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej oraz Sklepu lub błędy ich w funkcjonowaniu, które są spowodowane przyczynami niezależnymi od Niego, których przy dołożeniu należytej staranności nie można przewidzieć lub którym nie będzie można zapobiec. Są to m.in.
• przyczyny techniczne po stronie Użytkownika/Klienta, w tym w szczególności (np. awarie Urządzeń Użytkownika/Klienta urządzeń, błędy oprogramowania wykorzystywanego przez Użytkownika/Klienta.zaplanowane działania związane z bieżącą konserwacją Sklepu w wymiarze koniecznym do ich przeprowadzenia;
• przyczyny leżące po stronie zewnętrznych dostawców usług świadczonych na rzecz Sklepu lub Użytkownika/Kupującego;
• przyczyny leżące po stronie Aplikacji zewnętrznych, które wykorzystywane są do udostępniania Produktów cyfrowych/świadczenie Usług cyfrowych.
• przyczyny wynikające z awarii serwerów.
13. W przypadku przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, Administrator zobowiązuje się do podjęcia wszystkich niezbędnych czynności, które mające na celu przywrócenie funkcjonowania Sklepu w możliwie najkrótszym czasie.
14. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie służą ograniczeniu lub pozbawieniu praw Użytkownika/Klienta.
15. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z ogólnie obowiązującymi przepisami, pierwszeństwo mają ogólnie obowiązujące przepisy.
16. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny
• ustawy z dnia 18.07.2002 r.-Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
• ustawy z dnia 30.05.2014 r. – Ustawa o prawach konsumenta
1. Informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronach internetowych rzeczników konsumentów.
2. Wszelkie spory, powstałe pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem/Klientem rozstrzygane są według prawa polskiego przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Administratora.
3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 3.12.2024 r.